Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

O obsesie cu Marilyn

Marti, 18 Octombrie 2011
O obsesie cu Marilyn, imaginea lui Marilyn Monroe este peste tot!Marilyn Monroe , cea pe care Norman Mailer a numit-o “ingerul dulce al sexului”, a ramas mereu in imaginatia barbatilor si in magazinele de suveniruri.

Cu toate acestea, odata cu aniversarea a 50 de ani de la moartea ei misterioasa din 1962, Marilyn se confrunta cu un oarecare moment cultural. Dintr-o data Marilyn este peste tot!

Pentru inceput, pe coperta revistei americane Vogue. De fapt, cea de pe coperta este Michelle Williams, cea care o interepreteaza pe Marilyn in filmul biografic “My Week With Marilyn”, cu premiera pe 4 noiembrie, si cea care a pozat in ipostaza femeii fatale intr-o sedinta foto a lui Annie Leibovitz.

O obsesie cu Marilyn, imaginea lui Marilyn Monroe este peste tot!

Apoi, o putem urmari pe Marilyn in mai multe fotografii nepublicate pana acum, realizate de tatal ei, Bruno, prezentate in cartea lui Susan Bernard “Marilyn: Intimate Exposures”, lansata pe 4 octombrie.

Adevarul este ca omiprezenta lui Marilyn Monroe a fost in parte planificata. Anul trecut in decembrie, Authentic Brands Group, cu sediul in New York, a cumparat drepturile exclusive ale imaginii si proprietatii lui Marilyn . In vara, grupul a consolidat aceste drepturi prin achizitia catorva portofolii de fotografii si drepturi pentru produse precum o colectie de vinuri Marilyn Monroe de la Nova Wines, o colectie de lenjerie Dreamwear si articole ale companiei producatoare de skateboard-uri Alien Workshop.
   
Obiectivul companiei este sa creeze o imagine de lux, sic si eleganta pentru numele Marilyn Monroe .

O obsesie cu Marilyn, imaginea lui Marilyn Monroe este peste tot!

Astfel, compania a cumparat drepturile de licentiere a unor noi produse si campanii, incepand cu un spot publicitar pentru Christian Dior, in care Charlize Theron o intalneste pe Marilyn Monroe intr-o camera de proba. Spotul a fost difuzat in timpul decernarii premiilor Emmy.

Alte proiecte in lucru includ colectii de imbracaminte de primavara Dolce & Gabbana si Gerard Darel, precum si linii de incaltaminte, posete si produse cosmetice Marilyn Monroe , 2 seriale de televiziune si multiple roluri cinematografice interpretate de o Marilyn digitalizata.

O obsesie cu Marilyn, imaginea lui Marilyn Monroe este peste tot!

Momentul este intr-adevar oportun, evidentiat fiind si de premiile Emmy, care prezinta o industrie nerabdatoare sa reproduca eleganta, simplitatea si feminitatea anilor '60. 

O obsesie cu Marilyn, imaginea lui Marilyn Monroe este peste tot!
 
Cu toate acestea este inevitabila intrebarea daca aceasta prezenta extinsa nu va diminua valoarea si farmecul lui Marilyn . Raspunsul poate fi nu. Trebuie sa recunoastem ca lumea zilelor noastre necesita hiper-prezenta unui brand care vrea sa patrunda prin smog-ul de date care ne asalteaza. Zicala “ochii care nu se vad se uita” n-a fost niciodata mai valabila decat acum. 

O obsesie cu Marilyn, imaginea lui Marilyn Monroe este peste tot!

Articol trimis prin Concursul Media-Content
Autor: Noemi Szoke
Te-ar putea interesa:
Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Optimism si armonie la Body Mind Spirit Festival
  • Cu toamna in par
  • Make-up trends pentru sezonul rece
  • Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei
  • Umbrele...de toamna
  • Cum sa ai buze frumoase
  • Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna
Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii