|
Hello Kitty o afacere de 5 miliarde de dolari anual!
|
Joi, 28 Martie 2013 |
Hello Kitty este un personaj imaginat de designer-ul Yuko Shimizu, creat
de compania japoneza Sanrio. A aparut pentru prima oara in 1974 si a
fost imprimat pe o geanta din vinil. In 1976, personajul a devenit
cunoscut si in SUA, dar abia in 2010 a atins apogeul popularitatii,
transformandu-se intr-un produs de marketing care aduce profit de 5
miliarde de dolari anual companiei japoneze. Adresat initial copiilor si
adolescentilor, Hello Kitty “atinge” toate categoriile de consumatori,
personajul fiind imprimat pe o varietate de produse: de la rechizite la
obiecte de lux.
Hello Kitty se refera de fapt la o intreaga familie de pisicute inrudite intre ele, personajul principal purtand numele de Kitty White sau Kitty Chan. Designer-ul, Yuko Shimizu i-a atribuit si o personalitate celebrei pisicute albe. Conform descrierii ei, Hello Kitty a fost nascuta in suburbiile Londrei, cantareste cat trei mere, este o fetita buna la inima, adora sa faca prajituri, iar materiile preferate la scoala sunt muzica si artele plastice. Numele Kitty a fost inspirat din cartea “Through The Looking Glass” scrisa de Lewis Carrol, iar sintagma “Hello” reflecta ideea de comunicare sociala, cu toate ca personajul nu are o gura desenata. “Hello Kitty vorbeste prin sufletul ei si foloseste un limbaj universal”, spune Yuko Shimizu.
Hello Kitty “mania” a cuprins si magazinul Sport/Couture, aflat la primul etaj al Baneasa Shopping City. Tenisii unisex de la Vans arata super-cool in varianta de gheata sau espadrila, imprimata cu celebrul personaj al companiei Sanrio. Colaborarea dintre Vans si Sanrio a inceput in urma cu doi ani, incluzand atat pantofi sport, cat si haine sau accesorii, precum sepci sau curele.
Celebrul Pop Phone, de la Moshi Moshi, folosit de vedete din intreaga lume, precum Lenny Krevitz, Orlando Bloom , Sarah Jessica Parker sau Janet Jackson, a fost reinterpretat intr-o varianta “girly”. Acum are urechi si o funda si este disponibil in variante de alb, roz si negru, care vor cuceri orice fashionista.
Te-ar putea interesa: Bijuteriile "Hello Kitty" marcheaza 35 de ani de la lansarea figurineiCreatorul nipon al celebrei figurine "Hello Kitty", grupul Sanrio, a anuntat, joi, realizarea unei versiuni a personajului, ornata cu diamante, topaze, safire si alte pietre pretioase, sub forma unei papusi originale a carei valoare este de 15,6 milioane de yeni (125.000 de dolari), informeaza AFP. Safir de 3,5 milioane de dolariUn safir Kasmir a stabilit un record mondial la o licitatie organizata joi in Geneva, fiind achizitionat pentru 3,5 milioane de dolari, chiar daca jumatate din bijuteriile scoase la licitatie au ramas nevandute din cauza crizei financiare, potrivit casei de licitatii Christie's, transmite Reuters, preluat de MEDIAFAX. Michelle Obama - inel de 30 000 de dolariBarack Obama i-a cumparat sotiei sale, Michelle, un inel de rhodium incrustat cu diamante, a carui valoare este de 30.000 de dolari, in semn de multumire pentru sprijinul pe care i l-a acordat in campania electorala si cu ocazia alegerilor, informeaza Daily Mail, preluat de MEDIAFAX.
|
|
|
|
|
|
|
Optimism si armonie la Body Mind Spirit Festival Vrei sa afli cum poti avea un suflet fericit intr-un corp sanatos? Vrei sa inveti ce schimbari trebuie sa faci in viata ta pentru a stabili echilibrul intre trup, minte si spirit? Vrei sa descoperi tehnici noi pentru a fi mai relaxat? Vrei sa gasesti instrumente care te vor ajuta sa ai o noua abordare in relatii si cariera pentru a avea succes?
-
Optimism si armonie la Body Mind Spirit Festival
Cu toamna in par Vrei o schimbare de look pentru un nou anotimp? Vrei sa primesti toamna cu bratele deschise si cu un chip schimbat? Incepe cu parul - o tunsoare potrivita, care sa iti puna in evidenta trasaturile si frumusetea este primul pas in imbunatatirea look-ului.
-
Cu toamna in par
Make-up trends pentru sezonul rece Privirile ucigatoare, in cel mai bun si figurat sens al cuvantului, sunt la putere in acest sezon, in materie de make-up. Pornind de la culoare si ajungand pana la schimbarea formei sprancenelor, totul in acest sezon graviteaza in jurul machiajului ochilor.
-
Make-up trends pentru sezonul rece
Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei Intre 27 si 29 septembrie Targul Ghidul Miresei, organizat in Centrul
Expozitional Romexpo, aniverseaza cea de a X-a editie. Organizatorii au
pregatit viitorilor miri un nou numar al revistei Ghidul Miresei si
premii de peste 10.000 de euro: o nunta completa, o luna de miere,
rochii de mireasa, accesorii, sedinte foto, muzica pentru nunta,
bijuterii si accesorii.
-
Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei
Umbrele...de toamna Toamna se apropie si vremea capricioasa incepe sa puna stapanire pe tara noastra. In afara
de jachete, pulovere si pantaloni trebuie neaparat sa-ti accesorizezi tinuta cu noile...umbrele,
atat de necesare intr-o toamna ploioasa.
-
Umbrele...de toamna
Cum sa ai buze frumoase Cine nu isi doreste buze senzuale, moi, delicate si perfect conturate? Aceasta toamna sta, in ceea ce priveste nuantele buzelor, sub semnul culorii si pasiunii. Astfel, pe scena se vor prezenta culori dintre cele mai senzuale si incitante, puternice si pline de feminitate. Make-up artistii anunta o toamna colorata si sexy, iar stilul "total make up" revine in forta, scotand astfel in evidenta intregul chip, fara a pune accent pe o singura parte a acestuia.
-
Cum sa ai buze frumoase
Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna Vesta confortabila este una dintre elementele esentiale ale garderobei
de iarna. Cand o porti peste o rochie draguta cu imprimeuri, o pereche
de blugi sau un pulovar, aceasta adauga un element textural cool
oricarei tinute fara a o ingreuna.
-
Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna
|
|
|
|
|
|
|
|