Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Hello Kitty - Stil chic la orice varsta

Miercuri, 01 Iunie 2011
Hello Kitty - Stil chic la orice varstaDaca e 1 iunie, nu trebuie sa uitam nici de fetitele noastre care isi doresc de mici sa fie frumoase si cochete si se viseaza printese.

Celebrul brand pentru copii Hello Kitty demonstreaza ca poti fi chic si sa ai stil indiferent de varsta, chiar si la o varsta frageda. Dar hai sa vedem cum a luat nastere celebrul brand care a incantat atatia copii din intreaga lume de-a lungul timpului.

Hello Kitty
este o intreprindere de miliarde de dolari, la nivel mondial. Este brandul cu cele mai multe vanzari ale companiei Sanrio, care a fost fondata in anul 1960 de catre Shintaro Tsuji.

Hello Kitty
face parte din cultura pop japoneza denumita ”kawaii”, insemnand ”dragut” sau ”dragalas”. Sanrio incerca, la acea perioada, sa puna bazele unui departament de design.

Prin urmare, i-a rugat pe cei din echipa lui sa deseneze animale. In anul 1974, un tanar designer pe nume Yuko Shimizu a impresionat in mod placut, printr-un desen cu o simpla pisica cu o fundita prinsa de urechea stanga. Pisicuta a fost indragita rapid si a devenit o adevarata emblema a companiei.

In 1975, pisicuta este botezata Hello Kitty si este realizat primul produs, o pusculita din vinil. Produsele au avut un succes rapid pe piata si au crescut vanzarile companiei in cativa ani.

Spre deosebire de majoritatea personajelor Americane, ale caror design este strict controlat, Kitty se schimba constant. De-a lungul timpului, emblema Hello Kitty a fost regandita si modificata, dar de fiecare data, fiecare varianta a fost foarte bine primita si apreciata, atat de copii cat si de adulti. Copiii au putut-o urmari pe pisicuta lor indragita pilotand un avion, tinand in maini o racheta si o minge si jucand tenis sau exersandu-si talentele de bucatar in timp ce gatea o prajitura. Iar in anul 1986, a fost realizat logo-ul oficial al brandului.

In fiecare an, designerii propun un nou motiv pentru Kitty, intr-un an in carouri, in alt an roz, o printesa cu diadema, dand mereu colectionarilor infocati ceea ce isi doresc.

In prezent, sunt in jur de 22 000 de produse Hello Kitty pe piata. Sanrio produce si vinde mai mult de jumatate dintre ele, dar o treime sunt confectionate sub licenta de sute de alte companii. In fiecare luna, Sanrio retrage de pe piata 600 de produse si le inlocuieste cu alte 600. Unele sunt schimbate in functie de sezon. Sandale pentru plaja vara, ghiozdane si accesorii pentru scoala toamna.

hello-kitty5.jpg
hello-kitty6.jpg
hello-kitty7.jpg
 


Brandul Hello Kitty
are o gama de produse foarte variata: de la accesorii de par , precum elastice agrafe, clesti, accesorii „fashion” , cercei, bratara sau inele, la ceasuri, portofele ghiozdane, telefoane mobile s.am.d. Toate tipurile de accesorii de care orice micuta domnisoara are nevoie pentru a-si dezvolta propriul stil feminin inca din copilarie si pentru a fi in pas cu moda.

La multi ani de 1 iunie!

hello-kitty3.jpg
hello-kitty4.jpg
 


hello-kitty1.jpg
hello-kitty2.jpg
 



Te-ar putea interesa:
  • Incaltaminte de toamna pentru orice stil, partea I

    Oricat de devotate am fi purtarii cizmelor pe parcursul intregului an, odata cu venirea toamnei acestea devin oricum o necesitate. Avand atatea stiluri la dispozitie, alegerea modelului potrivit de incaltaminte poate deveni dificila.

  • Alexander McQueen, performanta si maiestrie in orice stil

    Moartea la 40 de ani a lui Alexander McQueen a provocat un val extraordinar de durere, care a confirmat inca o data puterea si originalitatea viziunii designer-ului britanic.

  • Incaltaminte de toamna pentru orice stil, partea a II - a

    Oricat de devotate am fi purtarii cizmelor pe parcursul intregului an, odata cu venirea toamnei acestea devin oricum o necesitate.Avand atatea stiluri la dispozitie, alegerea modelului potrivit de incaltaminte poate deveni dificila.Astfel, ne-am gandit sa iti usuram sesiunea de cumparaturi si ti-am adunat cele mai bune perechi de pantofi din colectiile de toamna 2011 si le-am impartit pe siluete.De la botine scurte si dragute la cizme lungi si sexy cu siguranta vei gasi ceva pe gustul tau.

  • Street Chic: 21 de Tinute cu Stil, Pentru Weekend

    A venit in sfarsit weekendul, ceea ce nu poate duce  decat la 3 lucruri: distractie, odihna si o lipsa de inspiratie inevitabila referitoare la ce vom purta in weekend.

  • Hello Kitty o afacere de 5 miliarde de dolari anual!

    Hello Kitty este un personaj imaginat de designer-ul Yuko Shimizu, creat de compania japoneza Sanrio. A aparut pentru prima oara in 1974 si a fost imprimat pe o geanta din vinil. In 1976, personajul a devenit cunoscut si in SUA, dar abia in 2010 a atins apogeul popularitatii, transformandu-se intr-un produs de marketing care aduce profit de 5 miliarde de dolari anual companiei japoneze. Adresat initial copiilor si adolescentilor, Hello Kitty “atinge” toate categoriile de consumatori, personajul fiind imprimat pe o varietate de produse: de la rechizite la obiecte de lux.

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Optimism si armonie la Body Mind Spirit Festival
  • Cu toamna in par
  • Make-up trends pentru sezonul rece
  • Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei
  • Umbrele...de toamna
  • Cum sa ai buze frumoase
  • Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna
Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii