|
Hello Kitty - Stil chic la orice varsta
|
Miercuri, 01 Iunie 2011 |
Daca e 1 iunie, nu trebuie sa uitam nici de fetitele noastre care isi doresc de mici sa fie frumoase si cochete si se viseaza printese.
Celebrul brand pentru copii Hello Kitty demonstreaza ca poti fi chic si sa ai stil indiferent de varsta, chiar si la o varsta frageda. Dar hai sa vedem cum a luat nastere celebrul brand care a incantat atatia copii din intreaga lume de-a lungul timpului.
Hello Kitty este o intreprindere de miliarde de dolari, la nivel mondial. Este brandul cu cele mai multe vanzari ale companiei Sanrio, care a fost fondata in anul 1960 de catre Shintaro Tsuji.
Hello Kitty face parte din cultura pop japoneza denumita ”kawaii”, insemnand ”dragut” sau ”dragalas”. Sanrio incerca, la acea perioada, sa puna bazele unui departament de design.
Prin urmare, i-a rugat pe cei din echipa lui sa deseneze animale. In anul 1974, un tanar designer pe nume Yuko Shimizu a impresionat in mod placut, printr-un desen cu o simpla pisica cu o fundita prinsa de urechea stanga. Pisicuta a fost indragita rapid si a devenit o adevarata emblema a companiei.
In 1975, pisicuta este botezata Hello Kitty si este realizat primul produs, o pusculita din vinil. Produsele au avut un succes rapid pe piata si au crescut vanzarile companiei in cativa ani.
Spre deosebire de majoritatea personajelor Americane, ale caror design este strict controlat, Kitty se schimba constant. De-a lungul timpului, emblema Hello Kitty a fost regandita si modificata, dar de fiecare data, fiecare varianta a fost foarte bine primita si apreciata, atat de copii cat si de adulti. Copiii au putut-o urmari pe pisicuta lor indragita pilotand un avion, tinand in maini o racheta si o minge si jucand tenis sau exersandu-si talentele de bucatar in timp ce gatea o prajitura. Iar in anul 1986, a fost realizat logo-ul oficial al brandului.
In fiecare an, designerii propun un nou motiv pentru Kitty, intr-un an in carouri, in alt an roz, o printesa cu diadema, dand mereu colectionarilor infocati ceea ce isi doresc.
In prezent, sunt in jur de 22 000 de produse Hello Kitty pe piata. Sanrio produce si vinde mai mult de jumatate dintre ele, dar o treime sunt confectionate sub licenta de sute de alte companii. In fiecare luna, Sanrio retrage de pe piata 600 de produse si le inlocuieste cu alte 600. Unele sunt schimbate in functie de sezon. Sandale pentru plaja vara, ghiozdane si accesorii pentru scoala toamna.
Brandul Hello Kitty are o gama de produse foarte variata: de la accesorii de par , precum elastice agrafe, clesti, accesorii „fashion” , cercei, bratara sau inele, la ceasuri, portofele ghiozdane, telefoane mobile s.am.d. Toate tipurile de accesorii de care orice micuta domnisoara are nevoie pentru a-si dezvolta propriul stil feminin inca din copilarie si pentru a fi in pas cu moda.
La multi ani de 1 iunie!
Te-ar putea interesa: Incaltaminte de toamna pentru orice stil, partea a II - aOricat de devotate am fi purtarii cizmelor pe parcursul intregului an, odata cu venirea toamnei acestea devin oricum o necesitate.Avand atatea stiluri la dispozitie, alegerea modelului potrivit de incaltaminte poate deveni dificila.Astfel, ne-am gandit sa iti usuram sesiunea de cumparaturi si ti-am adunat cele mai bune perechi de pantofi din colectiile de toamna 2011 si le-am impartit pe siluete.De la botine scurte si dragute la cizme lungi si sexy cu siguranta vei gasi ceva pe gustul tau. Hello Kitty o afacere de 5 miliarde de dolari anual!Hello Kitty este un personaj imaginat de designer-ul Yuko Shimizu, creat
de compania japoneza Sanrio. A aparut pentru prima oara in 1974 si a
fost imprimat pe o geanta din vinil. In 1976, personajul a devenit
cunoscut si in SUA, dar abia in 2010 a atins apogeul popularitatii,
transformandu-se intr-un produs de marketing care aduce profit de 5
miliarde de dolari anual companiei japoneze. Adresat initial copiilor si
adolescentilor, Hello Kitty “atinge” toate categoriile de consumatori,
personajul fiind imprimat pe o varietate de produse: de la rechizite la
obiecte de lux.
|
|
|
|
|
|
|
Optimism si armonie la Body Mind Spirit Festival Vrei sa afli cum poti avea un suflet fericit intr-un corp sanatos? Vrei sa inveti ce schimbari trebuie sa faci in viata ta pentru a stabili echilibrul intre trup, minte si spirit? Vrei sa descoperi tehnici noi pentru a fi mai relaxat? Vrei sa gasesti instrumente care te vor ajuta sa ai o noua abordare in relatii si cariera pentru a avea succes?
-
Optimism si armonie la Body Mind Spirit Festival
Cu toamna in par Vrei o schimbare de look pentru un nou anotimp? Vrei sa primesti toamna cu bratele deschise si cu un chip schimbat? Incepe cu parul - o tunsoare potrivita, care sa iti puna in evidenta trasaturile si frumusetea este primul pas in imbunatatirea look-ului.
-
Cu toamna in par
Make-up trends pentru sezonul rece Privirile ucigatoare, in cel mai bun si figurat sens al cuvantului, sunt la putere in acest sezon, in materie de make-up. Pornind de la culoare si ajungand pana la schimbarea formei sprancenelor, totul in acest sezon graviteaza in jurul machiajului ochilor.
-
Make-up trends pentru sezonul rece
Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei Intre 27 si 29 septembrie Targul Ghidul Miresei, organizat in Centrul
Expozitional Romexpo, aniverseaza cea de a X-a editie. Organizatorii au
pregatit viitorilor miri un nou numar al revistei Ghidul Miresei si
premii de peste 10.000 de euro: o nunta completa, o luna de miere,
rochii de mireasa, accesorii, sedinte foto, muzica pentru nunta,
bijuterii si accesorii.
-
Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei
Umbrele...de toamna Toamna se apropie si vremea capricioasa incepe sa puna stapanire pe tara noastra. In afara
de jachete, pulovere si pantaloni trebuie neaparat sa-ti accesorizezi tinuta cu noile...umbrele,
atat de necesare intr-o toamna ploioasa.
-
Umbrele...de toamna
Cum sa ai buze frumoase Cine nu isi doreste buze senzuale, moi, delicate si perfect conturate? Aceasta toamna sta, in ceea ce priveste nuantele buzelor, sub semnul culorii si pasiunii. Astfel, pe scena se vor prezenta culori dintre cele mai senzuale si incitante, puternice si pline de feminitate. Make-up artistii anunta o toamna colorata si sexy, iar stilul "total make up" revine in forta, scotand astfel in evidenta intregul chip, fara a pune accent pe o singura parte a acestuia.
-
Cum sa ai buze frumoase
Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna Vesta confortabila este una dintre elementele esentiale ale garderobei
de iarna. Cand o porti peste o rochie draguta cu imprimeuri, o pereche
de blugi sau un pulovar, aceasta adauga un element textural cool
oricarei tinute fara a o ingreuna.
-
Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna
|
|
|
|
|
|
|
|