Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Marea Britanie interzice reclamele pe banda

Marti, 15 Noiembrie 2011
Marea Britanie interzice reclamele pe bandaIn ultima vreme, Autoritatea Britanica de Standarde in Publicitate este pornita pe interzicerea reclamelor si spoturilor publicitare.

Cea mai recenta gaselnita a Institutiei a fost interzicerea reclamei la noul parfum Marc Jacobs Oh Lola! care o prezinta pe Dakota Fanning (in varsta de 17 ani) cu o sticla supra-dimensionata a sticlei de parfum intre picioare. Motivul este faptul ca lungimea rochiei, picioarele si pozitia sticlei atrag atentia asupra sexualitatii actritei.


Astfel, Autoritatea considera ca minora Dakota Fanning a fost transformata intr-un obiect sexual, in ciuda faptului ca reclama nu prezinta nici o parte intima a corpului actritei, este intr-adevar provocatoare, dar in nici un caz indecenta.

Marea Britanie interzice reclamele pe banda

Insitutia a mai restras un spot publicitar pentru deodorantul AXE dupa ce mai multi crestini s-au plans ca spotul ii prezinta intr-o ipostaza sexy pe ingerii cazuti.


In februarie un alt spot publicitar pentru parfumul Belle D’’Opium al casei de mosa YSL a fost interzis pe motivul ca promoveaza consumul de droguri. Autoritatea sustine ca actiunile femeii prezentate in reclama simuleaza consumul de droguri si astfel au concluzionat ca este iresponsabil si inaceptabil sa fie difuzata.


Alte 2 reclame care au fost interzise in Marea Britanie pe motivul supra-folosirii Photoshop-ului, au fost cea pentru Lancome a Juliei Roberts si cea pentru Maybelline a lui Christy Turlington.

Marea Britanie interzice reclamele pe banda

Marea Britanie interzice reclamele pe banda

Alte 2 reclame, de data aceasta ale Louis Vuitton au fost si ele interzise pe motivul ca induc in eroare consumatorul. Cele doua reclame prezinta o cusatoare care lucreaza la o poseta, respectiv un portmoneu, iar problema Asociatiei este ca produsele casei de moda sunt realizate de masini.

Marea Britanie interzice reclamele pe banda

Reprezentantii Louis Vuitton  au recunoscut ca in unele etape ale productiei sunt intr-adevar folosite masini de cusut, fiecare poseta trece printr-un proces de productie format din peste 100 de etape.

Cu toate acestea Autoritatea a considerat reclama inselatoare.

Autor: Noemi Szoke

Te-ar putea interesa:
Mesaje (4) »
...
scris de areta, November 16, 2011

Sunt de acord, ca multe reclame sunt facute special sa te duca cu gandul la sex si nu la produsul respectiv.Si eu le-as interzice.Pentru mine reclama cu tanara de saptesprezece ani este vulgara si indecenta.Interzicerea ei este perfect justificata.

...
scris de vizitator, November 16, 2011

mie imi place mult reclama cu ingerii. Este chiar superba

...
scris de ggggggg, November 16, 2011

la noi CNA-ul nu face nimic pentru interzicerea anumitor reclame de genul Axe si Eugenia de la Dobrogea.

...
scris de 123456789101112, November 18, 2011

E plin internetu de gagici de 12, 13, 14 ani care isi pun singure poze pe net cu ele in lenjerie intima si se transforma singure in obiecte sexuale si astia se agita pentru una de 17 ani imbracata si cu o stricla intre picioare. Pana sa citesc articolul asta nu am vazut nimic sexual la reclama cu Dakota Fanning. Dar daca vrei sa judeci tot din punct de vedere sexual, aproape orice reclama ar trebui interzisa.

Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Optimism si armonie la Body Mind Spirit Festival
  • Cu toamna in par
  • Make-up trends pentru sezonul rece
  • Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei
  • Umbrele...de toamna
  • Cum sa ai buze frumoase
  • Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna
Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii