In ultima vreme, Autoritatea Britanica de Standarde in Publicitate este
pornita pe interzicerea reclamelor si spoturilor publicitare.
Cea mai recenta gaselnita a Institutiei a fost interzicerea reclamei la
noul parfum Marc Jacobs Oh Lola! care o prezinta pe Dakota Fanning (in
varsta de 17 ani) cu o sticla supra-dimensionata a sticlei de parfum
intre picioare.
Motivul este faptul ca lungimea rochiei, picioarele si pozitia sticlei atrag atentia asupra sexualitatii actritei.
Astfel, Autoritatea considera ca minora Dakota Fanning a fost transformata intr-un obiect sexual, in ciuda faptului ca reclama nu prezinta nici o parte intima a corpului actritei, este intr-adevar provocatoare, dar in nici un caz indecenta.
Insitutia a mai restras un spot publicitar pentru deodorantul AXE dupa ce mai multi crestini s-au plans ca spotul ii prezinta intr-o ipostaza sexy pe ingerii cazuti.
In februarie un alt spot publicitar pentru parfumul Belle D’’Opium al casei de mosa YSL a fost interzis pe motivul ca promoveaza consumul de droguri. Autoritatea sustine ca actiunile femeii prezentate in reclama simuleaza consumul de droguri si astfel au concluzionat ca este iresponsabil si inaceptabil sa fie difuzata.
Alte 2 reclame care au fost interzise in Marea Britanie pe motivul supra-folosirii Photoshop-ului, au fost cea pentru Lancome a Juliei Roberts si cea pentru Maybelline a lui Christy Turlington.
Alte 2 reclame, de data aceasta ale Louis Vuitton au fost si ele interzise pe motivul ca induc in eroare consumatorul. Cele doua reclame prezinta o cusatoare care lucreaza la o poseta, respectiv un portmoneu, iar problema Asociatiei este ca produsele casei de moda sunt realizate de masini.
Reprezentantii Louis Vuitton au recunoscut ca in unele etape ale productiei sunt intr-adevar folosite masini de cusut, fiecare poseta trece printr-un proces de productie format din peste 100 de etape.
Cu toate acestea Autoritatea a considerat reclama inselatoare.
Pantofii cu toc inalt se afla in centrul celei mai aprinse dezbateri din aceasta saptamana, in cadrul sindicatelor din Marea Britanie, dupa ce liderii acestora au declarat ca tocurile inalte reprezinta "un pericol pentru sanatatea femeilor", informeaza express.co.uk.
Femeile prefera continuturile publicitare in care se pot regasi din punctul de vedere al varstei, siluetei si statutului social si critica reclamele care prezinta modele excesiv de slabe sau foarte tinere, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii britanici, conform MEDIAFAX .
Reclamele campaniei de primavara deja? Abia ne-am obisnuim cu ideea de iarna!Se pare ca Donatella Versace lucreaza dupa propriul orar, asemenea oricarei dive a modei. Casa de moda Versace si-a lansat reclamele pentru campania de primavara 2012, o serie de imagini cu nuante albastrui care o prezinta pe Gisele.
Vivienne Westwood este designerul care timp de patru decenii a revolutionat moda prin stilul sau unic. Inovatia este cea de-a doua natura a sa.
Mesaje (4) »
... scris de areta, November 16, 2011
Sunt de acord, ca multe reclame sunt facute special sa te duca cu gandul la sex si nu la produsul respectiv.Si eu le-as interzice.Pentru mine reclama cu tanara de saptesprezece ani este vulgara si indecenta.Interzicerea ei este perfect justificata.
... scris de vizitator, November 16, 2011
mie imi place mult reclama cu ingerii. Este chiar superba
... scris de ggggggg, November 16, 2011
la noi CNA-ul nu face nimic pentru interzicerea anumitor reclame de genul Axe si Eugenia de la Dobrogea.
... scris de 123456789101112, November 18, 2011
E plin internetu de gagici de 12, 13, 14 ani care isi pun singure poze pe net cu ele in lenjerie intima si se transforma singure in obiecte sexuale si astia se agita pentru una de 17 ani imbracata si cu o stricla intre picioare. Pana sa citesc articolul asta nu am vazut nimic sexual la reclama cu Dakota Fanning. Dar daca vrei sa judeci tot din punct de vedere sexual, aproape orice reclama ar trebui interzisa.
Vrei sa afli cum poti avea un suflet fericit intr-un corp sanatos? Vrei sa inveti ce schimbari trebuie sa faci in viata ta pentru a stabili echilibrul intre trup, minte si spirit?
Vrei sa descoperi tehnici noi pentru a fi mai relaxat? Vrei sa gasesti instrumente care te vor ajuta sa ai o noua abordare in relatii si cariera pentru a avea succes?
Vrei o schimbare de look pentru un nou anotimp? Vrei sa primesti toamna cu bratele deschise si cu un chip schimbat? Incepe cu parul - o tunsoare potrivita, care sa iti puna in evidenta trasaturile si frumusetea este primul pas in imbunatatirea look-ului.
Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei
Intre 27 si 29 septembrie Targul Ghidul Miresei, organizat in Centrul
Expozitional Romexpo, aniverseaza cea de a X-a editie.
Organizatorii au
pregatit viitorilor miri un nou numar al revistei Ghidul Miresei si
premii de peste 10.000 de euro: o nunta completa, o luna de miere,
rochii de mireasa, accesorii, sedinte foto, muzica pentru nunta,
bijuterii si accesorii.
Toamna se apropie si vremea capricioasa incepe sa puna stapanire pe tara noastra. In afara
de jachete, pulovere si pantaloni trebuie neaparat sa-ti accesorizezi tinuta cu noile...umbrele,
atat de necesare intr-o toamna ploioasa.
Cine nu isi doreste buze senzuale, moi, delicate si perfect conturate? Aceasta toamna sta, in ceea ce priveste nuantele buzelor, sub semnul culorii si pasiunii. Astfel, pe scena se vor prezenta culori dintre cele mai senzuale si incitante, puternice si pline de feminitate. Make-up artistii anunta o toamna colorata si sexy, iar stilul "total make up" revine in forta, scotand astfel in evidenta intregul chip, fara a pune accent pe o singura parte a acestuia.
Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna
Vesta confortabila este una dintre elementele esentiale ale garderobei
de iarna.
Cand o porti peste o rochie draguta cu imprimeuri, o pereche
de blugi sau un pulovar, aceasta adauga un element textural cool
oricarei tinute fara a o ingreuna.