Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

The Killers se implica intr-o campanie de responsabilitate sociala

Joi, 09 Iulie 2009
The Killers se implica într-o campanie de responsabilitate socialaReteaua TV MTV a semnat un parteneriat cu formatia de rock alternativ  The Killers pentru o noua initiativa din cadrul campaniei de responsabilitate sociala MTV EXIT ("End Exploitation and Trafficking / Puneti capat  exploatarii si taficului uman"), informeaza mandmglobal.com

MTV EXIT si The Killers au colaborat la realizarea videoclipului celui mai recent single al formatiei, numit "Goodnight, travel well", care vrea sa puna in evidenta pericolele traficului uman si al exploatarii sexuale.
   
Videoclipul va avea premiera pe toate posturile MTV din lume, dar si online, pe 13 iulie.
   
In cadrul campaniei MTV EXIT, postul TV a mai colaborat cu formatia Radiohead, pentru realizarea videoclipului "All I Need", de asemenea, unul cu mesaj social, informeaza Mediafax .
   
"Traficul uman este o crima care violeaza toate drepturile umane fundamentale - dreptul la libertate, egalitate si demnitate. Prin campania MTV EXIT si reteaua MTV incercam sa transmitem un mesaj catre peste doua milioane de oameni  din 160 de tari. Suntem determinati sa ridicam gradul de constientizare a publicului nostru vizavi de aceste probleme", a declarat Bill Roedy, Chairman si CEO al MTV Networks International.
   
MTV EXIT este o emisiune care este produsa gratuit pentru toate companiile din segmentul audiovizual si pentru toate organizatiile interesate de mesajul sau.
   
Trupa The Killers s-a infiintat in 2002, in prezent fiind formata din Brandon Flowers (voce, clape), Dave Keuning (chitara, voce), Mark Stoermer (chitara bas, voce) si Ronnie Vannucci Jr. (percutie, tobe).
   
Sound-ul lor, un amestec de muzica electronica moderna si influente rock din anii '80 si '90, a cucerit un public foarte larg, primul material discografic al trupei, "Hot Fuss", inregistrand vanzari record de aproape cinci milioane de copii.
   
Promovat de hiturile "Somebody Told Me", "Mr. Brightside" si "Smile Like You Mean It", albumul a ajuns pe primul loc in topurile din toata lumea, mentinandu-se in clasamentul Billboard timp de peste cincizeci de saptamani.




Te-ar putea interesa:
Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Optimism si armonie la Body Mind Spirit Festival
  • Cu toamna in par
  • Make-up trends pentru sezonul rece
  • Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei
  • Umbrele...de toamna
  • Cum sa ai buze frumoase
  • Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna
Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii