Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

David Beckham si Katy Perry, in cea mai spectaculoasa campanie adidas din istoria marcii

Miercuri, 16 Martie 2011
David Beckham _i Katy Perry, în cea mai spectaculoasa campanie adidas din istoria mrcii
Foto: Hepta
David Beckham, Katy Perry
si Lionel Messi sunt o parte din starurile celei mai mari campanii din istoria brandului adidas, "all adidas", lansata miercuri, prima care reuneste toate sub-marcile - adidas Sport Performance, adidas Originals si adidas Sport Style, informeaza un comunicat.

Campania dezvaluie prezenta marcii in diferite sporturi, culturi si stiluri de viata, fuzionand lumea sportului cu cele ale muzicii si modei. Ambasadorii adidas sustin ideea ca oamenii sa se dedice in totalitate jocului pe care il iubesc, incepand cu starurile din lumea fotbalului Lionel Messi si David Beckham sau vedeta NBA Derrick Rose pana la idolul muzicii pop, Katy Perry, echipa de skateboarding adidas si multi altii.

"In ultimii zece ani am extins cu succes marca adidas in trei sub-marci puternice: adidas Sport Performance, adidas Originals si adidas Sport Style. Acum suntem mandri ca putem sa aratam amploarea si profunzimea marcii adidas intr-o singura campanie globala ", a explicat Erich Stamminger, membru al consiliului executiv adidas responsabil cu marcile globale.

"«all adidas» este cea mai mare campanie pe care am lansat-o pana acum. Conceptul sau creativ reuneste diversitatea marcii intr-o singura campanie. De pe terenurile de fotbal si baschet la catwalk (podium, n.r.), de pe stadioane pe strada, prezentam o declaratie autentica, cu o credibilitate pe care doar adidas o are", a mai spus el.

Campania este construita in jurul spotului "adidas is all in" regizat de Romain Gavras, avand pe fundal melodia "Civilization" a formatiei franceze Justice. Spotul are doua versiuni, de 30 si 60 secunde, pentru TV si cinema, precum si o versiune extinsa de doua minute pentru online, informeaza Mediafax .

Telespectatorii si fanii pot continua conversatia cu brandul online, prin intermediul platformelor sociale, cum ar fi Facebook, unde adidas posteaza zilnic materiale exclusive despre diferitele aspecte ale brandului - de la lansari de produse noi si concursuri cu premii la bilete pentru concertele Katy Perry si multe altele. adidas angreneaza in mod regulat pe aceste platforme peste 10 de milioane de fani ai brandului. In plus, creativitatea va deveni vizibila prin campania integrata care va cuprinde atat canalele conventionale de expunere, cat si pe cele nonconventionale.

Agentia Sid Lee din Montreal a creat si produs campania la nivel mondial. Sid Lee a fost angajata ca agentie de publicitate administrand campanii globale pentru linia de lifestyle adidas Originals, la inceputul anului 2008, dezvoltand campaniile globale pentru Originals in 2009 si 2010. In 2010, agentia Sid Lee a fost desemnata ca agentie principala pentru toata marca adidas la nivel mondial.

Campania "all adidas" se desfasoara pe parcursul anului 2011 intr-un mix de contexte, de la sport la muzica, lifestyle sau moda, cu elemente diferite prezentate pe parcursul acestui an.


Te-ar putea interesa:
Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Optimism si armonie la Body Mind Spirit Festival
  • Cu toamna in par
  • Make-up trends pentru sezonul rece
  • Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei
  • Umbrele...de toamna
  • Cum sa ai buze frumoase
  • Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna
Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii