Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Divizia de lux L`Oreal inregistreaza cresteri mari pe piata in anul 2011

Vineri, 03 Iunie 2011
Divizia de lux L`Oreal inregistreaza cresteri mari pe piata in anul 2011
Sursa foto: Hepta
Cosmeticele de lux  L`Oreal
vor trebui sa depaseasca in acest an cresterea de 6 % asteptata de piata la nivel mondial, datorita faptului ca s-a recastigat increderea in Statele-Unite, a declarat directorul general al diviziei, Nicolas Hieronimus, in timpul summit-ului de lux organizat de catre Reuters.

De asemenea, este directorul general al diviziei are incredere in perspectivele din Europa desi cresterea si consumul sunt amenintate de criza de datorii.

Cea de-a doua divizie mare L`Oreal din spatele produselor destinate publicului larg (L`Oreal Paris, Garnier), divizia de lux regrupeaza marcile Lancome, Armani, Yves Saint Laurent, Shue Uemura sau Kiehl`s si numara 23 % din cifra de afaceri ale gigantului mondial de cosmetice.

China va deveni principala piata de desfacere in 2012, inaintea Frantei si dupa Statele-Unite, a precizat Nicolas Hieronimus.

La nivel global, el a estimat ca indicatorii ar fi fost foarte pozitivi pentru noile piete de desfacere, mai ales in Asia si ca Statele Unite reprezinta o piata de desfacere foarte dinamica.

Cresterea grupului L`Oreal in Statele-Unite din primul trimestru a surprins analistii. In Europa, cresterea grupului a fost aproape stagnanta, Europa fiind cea mai putin dinamica.

L`Oreal se bazeaza pe rezistenta pietei franceze, prima piata europeana de parfumuri si cosmetice, dupa cifrele incurajante ale PIB-ului din primul trimestru. In China, unde vanzarile L`Oreal au crescut considerabil, mai ales datorita cremelor de ingrijire ale pielii care au avut mai mare priza la public decat parfumurile, Lancome constituie principala forta a grupului francez. Marca Lancome revendica primul loc pe piata mondiala de cosmetice, precum si cel de pe piata chineza, unde este prezenta din anul 1996.

L`Oreal vrea sa accelereze cucerirea pietei chineze cu noi creme de ingrijire adaptate caracteristicilor pielii asiatice, dar care vor ramane fabricate in Franta sau Japonia. Grupul se pregateste sa lanseze la nivel mondial o noua gama de creme anti-imbatranire numita „Visionnaire”, al caror pret se va ridica la in jur de 85 de euro.

In 2010, vanzarile diviziei de lux L`Oreal au totalizat 4,5 miliarde de euro, inregistrand un progres de 7 %. De asemenea, au crescut pe parcursul primelor trei luni ale anului 2011, semnaland cea mai mare crestere a tuturor diviziilor grupului.

Aceasta crestere ramane inferioara celei de 11 % afisata de parfumurile si cosmeticele LVMH, care detin marcile Christian Dior, Guerlain sau Givenchy.

Americanul Estee Lauder, numarul unu la nivel mondial al produselor de ingrijire si machiaj, a publicat la inceputul lunii mai rezultate trimestriale superioare asteptarilor in pofida seismului japonez. L`Oreal nu a facut nici un fel de previziune pentru anul 2011. Jean – Paul Agona a estimat ca grupul ar trebui sa aiba realizari mai mari decat pe piata mondiala, unde progresul se situeaza intre 3% si 4%.


Te-ar putea interesa:
  • Evan Biddell - L'oreal Fashion Week

    Designerul canadian Evan Biddell a deschis evenimentul L'oreal Fashion Week, luni, 17 martie, care se desfasoara pe parcursul unei saptamani la Toronto. Astfel, pe podiumul de la Toronto vor prezenta colectii pentru toamna - iarna 2008/2009 designeri precum: Nadya Toto, Evan & Dean, Lucian Matis, Philip Sparks, Paul Hardy, Max Chernitsov si Denis Gagnon. 

  • Andy The-Anh, eleganta la L'oreal Fashion Week

    Pe podiumul de la L'oreal Fashion Week si-a prezentat colectia pentru toamna - iarna 2008 si designerul vietnamez Andy The-Anh. Inspirat de istorie si arta vizuala, Andy si-a creat un stil unic, modern si rafinat. Creatiile sale se adreseaza femeii de cariera, careia ii place sa fie glamour in fiecare zi. 

  • Gwen Stefani este imaginea L`Oreal Paris

    Gwen Stefani, solista formatiei No Doubt, a devenit imaginea companiei de cosmetice L'Oreal Paris, alaturandu-se astfel mai multor vedete care promoveaza acest brand, informeaza dailymail.co.uk.

  • Noua muza L’Oreal Paris: Liya Kebede

    La L`Oreal Paris, muzele se tot schimba, dar nu seamana. Ultima care s-a alaturat marcii franceze de frumusete: top modelul etiopian Liya Kebede.

  • Freida Pinto este noua imagine a L'Oreal in India

    Actrita Freida Pinto a devenit noua imagine a grupului de produse cosmetice L'Oreal, in India, inlocuind-o pe fosta Miss World, Aishwarya Rai, informeaza dailymail.co.uk.

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Optimism si armonie la Body Mind Spirit Festival
  • Cu toamna in par
  • Make-up trends pentru sezonul rece
  • Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei
  • Umbrele...de toamna
  • Cum sa ai buze frumoase
  • Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna
Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii