Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Madonna va lansa o linie vestimentara pentru copii impreuna cu una din fiice

Joi, 11 Martie 2010
Madonna va lansa o linie vestimentar pentru copii impreuna cu una din fiice
Foto: Hepta
O colectie de haine prêt-à-porter pentru copii creata de cantareata Madonna impreuna cu fiica ei Lourdes va fi pusa in vanzare in luna august, in SUA, gratie unui contract exclusiv incheiat cu un mare lant de magazine, a anuntat, miercuri, directorul de marketing al grupului, relateaza AFP.

Macy's, unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din Statele Unite ale Americii, va distribui, incepand din august 2010, in cele peste 200 de magazine ale sale, dar si pe site-ul sau oficial, pantaloni, tricouri, ghiozdane si alte accesorii ale acestei colectii intitulate "Material Girl", una dintre poreclele cantaretei in anii '80. Aceasta este considerata drept "o colectie a inceputului unui nou an scolar".

"«Material Girl» va fi o marca dinamica si exclusiva a grupului Macy's", a declarat Jeff Gennette, directorul de marketing al acestui grup, informeaza Mediafax .

"Madonna este o legenda a modei care poate sa aduca noi surse de inspiratie pentru tinerii nostri clienti", a adaugat Jeff Gennette.

Colectia "Material Girl", care este, totodata, numele unei piese de pe albumul "Like A Virgin" al Madonnei, a fost conceputa si desenata de renumita cantareata americana si de fiica ei, Lourdes, in varsta de 13 ani, in colaborare cu o companie de textile, Iconix Brand Group.

Articolele din aceasta colectie vor avea preturi de vanzare cuprinse intre 12 si 40 de dolari, considerate extrem de accesibile, comparativ cu preturile afisate de magazinele specializate in articole pentru copii.

Madonna, care este si o autoare de romane pentru copii, a marturisit recent ca nu se va opri la aceasta prima colectie.

Colectia "Material Girl" va evolua intr-un brand de produse de frumusete, incepand din 2011, iar aceasta "este doar prima dintr-o serie de marci pe care le vom lansa in urma acestui parteneriat cu Madonna", a declarat Neil Cole, presedintele Iconix Brand Group.

Descrisa de numeroase ori drept "una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor", numita si "Queen of Pop (Regina Pop-ului)", Madonna este si cea mai bine vanduta cantareata a secolului XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 200 de milioane de albume vandute in intreaga lume. In martie anul trecut, ea a fost inclusa in Rock and Roll Hall of Fame.

In august anul trecut, Madonna a concertat la Bucuresti, in cadrul turneului "Sticky & Sweet".



Te-ar putea interesa:
Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Optimism si armonie la Body Mind Spirit Festival
  • Cu toamna in par
  • Make-up trends pentru sezonul rece
  • Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei
  • Umbrele...de toamna
  • Cum sa ai buze frumoase
  • Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna
Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii