Cel
mai titrat model masculin din Romania tuturor timpurilor, Silviu
Tolu, s-a alaturat in aceasta toamna companiei Il Passo, pentru
promovarea unei colectii absolut fabuloase.
„Pentru
sezonul toamna - iarna 2012/2013, ne-am dorit sa lucram cu doua
modele IT ale momentului, care sa exprime cu succes spiritul
brandului IL PASSO si procesul nostru continuu
de dezvoltare. Noua campanie este una puternica si de impact, iar
Silviu Tolu si Stefania Ivanescu au fost alegerea perfecta. in
plus, am continuat colaborarea cu Tibi Clenci, pastrand acelasi art
director, Alin Galatescu, acestia reusind sa dea viata unei
povesti ce reflecta stilul unic IL PASSO.”, a declarat Anca
Buzatu, Marketing Manager IL PASSO.
Inclus
pe pozitia 28 in Top 100 cele mai influente modele ale lumii, top
realizat de revista CLIENT, Silviu este cunoscut si pentru cele 6
campanii principale consecutive ale brandului GUESS. In plus, a
lucrat pentru LONG CROFT, Soliver, Garnier si Drykorn.
Cu
adevarat reusite au fost insa aparitiile sale pe podiumurile
exclusiviste, Silviu colaborand cu designeri dintre cei mai
renumiti: Christian Dior, Tom Ford, Hermes, Gianfranco Ferre, Donna
Karan sau Comme des Garçon. Acum intelegeti de ce
Il Passo l-a ales pentru a reprezenta imaginea barbatului puternic si
stylish, nu?
Si
pentru ca orice barbat puternic are nevoie de o femeie pe masura,
campaniei s-a alaturat si Stefania Ivanescu, un rising
star al agentiei Allure Management. Cu o frumusete a anilor ’80,
Stefania a atras deja atentia unor clienti celebri, fiind
selectata in lista scurta pentru a prezenta in exclusivitate
urmatoarele doua colectii Christian Dior si Jil Sander, doua dintre
cele mai importante evenimente de moda ale anului. Considerata a fi
unul dintre cele mai promitatoare modele din Romania, ea aduce o
nota fresh, eleganta si moderna noii campanii IL
PASSO.
autor: stilfeminin.ro