Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Supermodelele anilor 90 promoveaza brandurile de lux

Marti, 21 Iulie 2009
Supermodelele anilor 90 promoveaza brandurile de luxChristy Turlington, Linda Evangelista, Naomi Campbell si Claudia Schiffer, cateva dintre supermodelele devenite celebre in anii 90, sunt din nou ambasadoarele unor branduri de lux, informeaza site-ul dailymail.co.uk.

Christy Turlington, Linda Evangelista, Naomi Campbell si Claudia Schiffer sunt cateva dintre fotomodelele celebre care nu numai au reprezentat imaginea unor branduri, ci au devenit chiar ele branduri de renume.
    
In prezent, la circa 20 de ani de la apogeul perioadei lor de glorie, supermodelele s-au intors in campaniile publicitare ale unor branduri de lux, informeaza Mediafax .
    
Aceasta strategie a brandurilor de a apela la celebritati din lumea modei si modelling-ului are legatura cu dorinta lor de a se defini ca fiind fara varsta, dar si o metoda se a se proteja de scandalurile provocate de unele dintre reprezentantele noii generatii de modele.
    
Potrivit lui Kay Barron, editor de moda al editiei britanice a revistei Grazia, fotomodele din noua generatie nu au puterea de a-si  impune si pastra o imagine individuala. "In acest moment e foarte greu sa le diferentiezi pe tinerele modele care defileaza pe podium. Supermodelele aveau o imagine individuala pe care nu au pierdut-o inca", a mai spus ea.

"Christy Turlington este la fel de frumoasa acum ca si atunci cand avea 20 de ani. Are o imagine care nu a fost afectata de timp si care atrage pe toata lumea, fiind perfecta ca ambasador de brand", a exemplificat ea.
    
Printre celelalte supermodele care au reintrat in atentia reprezentantilor marilor case de moda se numara Naomi Campbell, in varsta de 39 de ani, care va fi imaginea campaniei de toamna/iarna a casei de blanuri Dennis Basso, desi in trecut a lucrat si in colaborare cu PETA.
    
Supermodelele anilor 90 promoveaza brandurile de luxClaudia Schiffer, in varsta de 38 de ani, care a declarat acum mai mult timp ca "supermodele, asa cum au fost in trecut, nu mai exista", este in prezent imaginea brandului Salvatore Ferragamo iar din toamna va fi si protagonista unei campanii pentru un nou parfum semnat Alberta Ferretti.
    
Pe de alta parte, Linda Evangelista, in varsta de 44 de ani, este atat imaginea casei de moda Prada, cat si a companiei de cosmetice L'Oreal, in timp ce Stephanie Seymour (40 de ani) va reprezenta brandul de lenjerie Chantelle.
    
Un purtator de cuvant al Chantelle a declarat ca Stephanie Seymour a fost aleasa ca ambasadoare de brand nu numai pentru ca a fost un supermodel celebru, ci si pentru ca este mama a patru copii.
    
De asemenea, Milla Jovovich, care, la 33 de ani, a depasit varsta obisnuita la care modelele se retrag din activitate, va fi imaginea unei campanii pentru parfumul "Cashmere Mist", al Donnei Karan, dupa opt ani de la primul ei contract cu acest brand.




Te-ar putea interesa:
  • Cum sunt descoperite supermodelele?

    Te-ai intrebat vreodata cum sunt descoperite supermodelele precum Gisele, Cindy si Coco? Vei putea urmari o parte din procesul de recrutare a manechinelor in cadrul unei noi emisiuni numita “Scouted”, care a avut premiera saptamana aceasta in America.

  • Campania Otto promoveaza dragostea si frumosul

    Olivia Palermo si Johannes Huebl sunt protagonistii noii campanii Otto pentru primavara/vara 2013, radiind de frumusete si prospetime. Frumosul cuplu a pozat pentru catalogul Otto si vor fi prezenti la numeroase evenimente in interesul brandului pe toata durata acestui sezon.

  • Fendi promoveaza ideea de familie stilata si eleganta

    Prin noua campanie publicitara pentru sezonul toamna-iarna 2011/2012, Fendi promoveaza ideea unei familii stilate si elegante, amatoare de moda si la curent cu ultimele tendinte.

  • Machiaj in stilul anilor `70

    Daca ai chef sa adopti un machiaj inspirat din ultimele decenii, atunci opreste-te asupra perioadei anilor `70 care promoveaza tot ceea ce inseamna machiaj natural.

  • Machiajul in stilul anilor '40

    Una dintre tendintele in makeup are la baza reinterpretarea senzuala si plina de farmec a machiajului specific anilor '40. Purtat de actrite precum Veronica Lake, Katharine Hepburn, Lana Turner sau Lauren Bacall, acest tip de machiaj isi pastreaza aceeasi putere de seductie pe care o avea in epoca de aur a Hollywood-ului.

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Optimism si armonie la Body Mind Spirit Festival
  • Cu toamna in par
  • Make-up trends pentru sezonul rece
  • Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei
  • Umbrele...de toamna
  • Cum sa ai buze frumoase
  • Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna
Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii