|
Noaptea Devoratorilor de Publicitate – reclame, canicula si muzica
|
Luni, 30 Iunie 2008 |
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2008 a strans din nou la un loc iubitorii de publicitate, vineri seara, la Sala Polivalenta, evenimentul debutand in ritmuri balcanice, marca Shukar Collective.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate a ajuns la a 13-a editie in
Romania, fiind un eveniment organizat anual, in cadrul caruia sunt
prezentate cele mai nonconformiste si inedite spoturi publicitare.
Shukar Collective a deschis evenimentul printr-un concert pe
ritmuri incitante, care insa nu a reusit sa antreneze publicul prezent,
molesit de caldura din interiorul Salii Polivalente.
Inainte de inceperea calupurilor de publicitate, Jean Marie
Dursicot, initiatorul proiectului care a implinit 28 de editii pe plan
mondial, a multumit publicului prezent la eveniment. "Datorita voua,
pot sa adun 25.000 de spoturi in fiecare an", a spus el. Jean Marie
Boursicot a fost prezent la Noaptea Devoratorilor de Publicitate din
Romania si anul trecut, ocazie cu care si-a lansat cartea "Devorator,
pentru ca vreau", in care a descris modul in care a luat nastere si cum
s-a dezvoltat evenimentul.
Dintre reclamele difuzate, unele dintre cele mai aplaudate au fost
cele pentru masini, apreciate in special pentru nivelul executiilor.
"Devoratorii de publicitate" s-au putut delecta si cu reclame care
atingeau teme cu tenta politica, precum si reclame parodiind diverse
tabuuri, in special de natura sexuala.
Astfel, una dintre reclamele
aplaudate de public a fost pentru Neo Sport, care dramatiza conflictul
dintre India si Pakistan, inaintea campionatului de cricket dintre
India, Pakistan si Bangladesh.
Desi publicul a gustat reclamele care au parodiat tabuuri sexuale,
cei prezenti au apreciat si spoturile in registru grav, cum ar fi cele
pentru Amnesty International, realizate folosind ultima generatie de
efecte speciale.
In cadrul editiei 2008 a Noptii Devoratorilor de Publicitate au
rulat spoturi premiate la festivaluri internationale, cum ar fi
Festivalul international de publicitate de la Cannes, dar si spoturi
romanesti. In total, evenimentul a reunit circa 450 de reclame, grupate
in patru calupuri.
Desi publicul a parut sa guste spectacolul, in pofida caldurii din
Sala Polivalenta, organizatorii evenimentului si-au manifestat
nemultumirea fata de conditiile in care s-a derulat acesta.
Astfel, Dan Chisu, producatorul evenimentului organizat de Zero
Events, a declarat ca nu va mai face Noaptea Devoratorilor de
Publicitate la Sala Polivalenta in viitor.
El a tinut sa isi manifeste
nemultumirea in special fata de lipsa aerului conditionat din
interiorul Salii Polivalente, desi suma perceputa pentru organizarea
Noptii Devoratorilor de Publicitate in aceasta locatie – 7.000 de euro,
potrivit producatorului evenimentului – includea si functionarea
aparatelor de climatizare.
Chisu a mai spus ca suma solicitata initial
organizatorilor Noptii Devoratorilor de Publicitate pentru inchirierea
Salii Polivalente a fost de 10.000 de euro, bani cu care s-ar fi putut
inchiria locatii din strainatate in care functionarea aerului
conditionat si igiena toaletelor nu ar fi constituit o problema.
Potrivit producatorului evenimentului, la Noaptea Devoratorilor de
Publicitate au fost prezente peste 4.000 de persoane, numarul lor
continuand sa creasca in timpul show-ului. Chisu a precizat ca s-au
vandut circa 3.000 de bilete pentru eveniment, fiind emise si circa
2.500 de invitatii.
Dan Chisu a mai declarat, pentru Mediafax, ca bugetul total alocat
evenimentului a ajuns la circa 50.000 de euro, suma din care 20.000 de
euro au fost cheltuiti pentru aducerea la Noaptea Devoratorilor de
Publicitate a invitatilor speciali si a trupei Shukar Collective,
precum si pentru instalarea ecranelor pentru proiectia reclamelor.
Dupa spectacolul de la Bucuresti, Noaptea Devoratorilor de
Publicitate va avea loc in opt orase de pe Litoral, precum si in alte
localitati din tara.
Desi canicula si nemultumirea organizatorilor au marcat
evenimentul, Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2008 a reprezentat,
inca o data, o intalnire asteptata cu publicitatea pentru publicul
pasionat de aceasta.
sursa: mediafax.ro
Te-ar putea interesa: "Noaptea Devoratorilor de Publicitate", pe 27 iunie
Shukar Collective va concerta in debutul editiei 2008 a "Noptii Devoratorilor de Publicitate", eveniment care prezinta anual cele mai nonconformiste si inedite spoturi publicitare, informeaza un comunicat.
"Noaptea Devoratorilor de Publicitate" va avea loc vineri, 27 iunie, incepand cu ora 20.00, la Sala Polivalenta din Bucuresti, urmand sa prezinte si anul acesta cele mai nonconformiste si inedite spoturi.
"
Expozitie de reclame, afise si obiecte de epoca, in weekend la Baneasa Shopping City Baneasa Shopping City anunța “Marea expozițiune a vechilor creațiuni publicitare”, care se va desfașura in data de 13 și 14 ale lunii lui Brumar (Noiembrie), 2010. Reclame indigene și streine, texte cu humor, grafica escelenta provenind de la case de incredere din perioada 1880-1980 vor incanta ochii privitorilor iubitori de frumos, informeaza un comunicat al organizatorilor. Divertisment la TVR in noaptea de RevelionPeste 50 de trupe si interpreti, mai multi actori, dar si magicieni, vor fi prezenti in studiourile TVR in noaptea de Revelion, Televiziunea Romana difuzand cinci ore de divertisment pe cele cinci posturi ale sale, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
|
|
|
|
|
|
|
Optimism si armonie la Body Mind Spirit Festival Vrei sa afli cum poti avea un suflet fericit intr-un corp sanatos? Vrei sa inveti ce schimbari trebuie sa faci in viata ta pentru a stabili echilibrul intre trup, minte si spirit? Vrei sa descoperi tehnici noi pentru a fi mai relaxat? Vrei sa gasesti instrumente care te vor ajuta sa ai o noua abordare in relatii si cariera pentru a avea succes?
-
Optimism si armonie la Body Mind Spirit Festival
Cu toamna in par Vrei o schimbare de look pentru un nou anotimp? Vrei sa primesti toamna cu bratele deschise si cu un chip schimbat? Incepe cu parul - o tunsoare potrivita, care sa iti puna in evidenta trasaturile si frumusetea este primul pas in imbunatatirea look-ului.
-
Cu toamna in par
Make-up trends pentru sezonul rece Privirile ucigatoare, in cel mai bun si figurat sens al cuvantului, sunt la putere in acest sezon, in materie de make-up. Pornind de la culoare si ajungand pana la schimbarea formei sprancenelor, totul in acest sezon graviteaza in jurul machiajului ochilor.
-
Make-up trends pentru sezonul rece
Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei Intre 27 si 29 septembrie Targul Ghidul Miresei, organizat in Centrul
Expozitional Romexpo, aniverseaza cea de a X-a editie. Organizatorii au
pregatit viitorilor miri un nou numar al revistei Ghidul Miresei si
premii de peste 10.000 de euro: o nunta completa, o luna de miere,
rochii de mireasa, accesorii, sedinte foto, muzica pentru nunta,
bijuterii si accesorii.
-
Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei
Umbrele...de toamna Toamna se apropie si vremea capricioasa incepe sa puna stapanire pe tara noastra. In afara
de jachete, pulovere si pantaloni trebuie neaparat sa-ti accesorizezi tinuta cu noile...umbrele,
atat de necesare intr-o toamna ploioasa.
-
Umbrele...de toamna
Cum sa ai buze frumoase Cine nu isi doreste buze senzuale, moi, delicate si perfect conturate? Aceasta toamna sta, in ceea ce priveste nuantele buzelor, sub semnul culorii si pasiunii. Astfel, pe scena se vor prezenta culori dintre cele mai senzuale si incitante, puternice si pline de feminitate. Make-up artistii anunta o toamna colorata si sexy, iar stilul "total make up" revine in forta, scotand astfel in evidenta intregul chip, fara a pune accent pe o singura parte a acestuia.
-
Cum sa ai buze frumoase
Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna Vesta confortabila este una dintre elementele esentiale ale garderobei
de iarna. Cand o porti peste o rochie draguta cu imprimeuri, o pereche
de blugi sau un pulovar, aceasta adauga un element textural cool
oricarei tinute fara a o ingreuna.
-
Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna
|
|
|
|
|
|
|
|