Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Promovarea serialului House va avea ca simbol bastonul doctorului

Miercuri, 26 August 2009
Promovarea serialului House va avea ca simbol bastonul doctoruluiBastonul doctorului House, protagonistul serialului omonim, este simbolul central al unei campanii publicitare de gherila derulata pentru promovarea celui de-al saselea sezon al show-ului, care debuteaza in Statele Unite la finalul lunii septembrie, informeaza Reuters.

Canalul de televiziune american Fox, producatorul serialului, transmite deja pe micile ecrane din SUA un spot publicitar enigmatic, in care apare doar un baston in jurul caruia sta incolacit un sarpe. Acesta este nu numai un simbol universal pentru institutiile medicale, ci si un teaser din cadrul unei campanii inedite de promovare a celui mai recent sezon din serialul "House".

Simbolul a fost inscriptionat si pe trotuarele din diverse regiuni ale New York-ului, atragand atentia si incitand curiozitatea celor care l-au vazut, informeaza Mediafax .

Ideea ineditei campanii de marketing de gherila i-a apartinut chiar starului serialului "House", Hugh Laurie. In primavara acestui an, Laurie a venit cu ideea sarpelui incolacit pe un baston si a propus-o reprezentantilor departamentului de marketing al televiziunii, care au transformat-o intr-un teaser.

"Campaniile de teasing se fac de obicei pentru primul an in care ruleaza un serial. Foarte rar se face asa ceva pentru un show care este deja foarte popular", a declarat Joe Earley, vicepresedinte executiv al departamentului de marketing si comunicare al Fox.

Sezonul al saselea din "House" va debuta in SUA pe 21 septembrie, serialul fiind in continuare considerat cea mai buna drama din grila Fox. In mod obisnuit, televiziunile rezerva cele mai inovative strategii de marketing pentru show-urile noi, dar reprezentantii Fox au decis sa se abata de la aceasta traditie si sa promoveze tot serialul "House", mai ales in conditiile in care alte televiziuni rivale lanseaza alte seriale pe teme medicale in aceasta toamna.

Prima parte a campaniei se rezuma la un simbol scos dintr-un context specific, in timp ce a doua parte va aduce in plus, pe site-ul serialului, un ceas care va arata timpul ramas pana la debutul noului sezon. Ulterior, o serie de spoturi TV "subliminale" enigmatice, de numai cinci secunde, va rula in timpul programelor Fox, fara insa a se sugera o legatura directa cu serialul.

House» nu avea nevoie de un teaser, dar acesta este foarte inteligent si a starnit deja curiozitatea multor oameni", a mai spus Earley.

Serialul " House" a fost lansat in America in toamna lui 2004 si, pana in prezent, a obtinut 22 premii si peste 30 nominalizari, dintre care cele mai importante sunt cele doua Globuri de Aur castigate de Hugh Laurie in 2006 si 2007, dar si cele trei Emmy castigate de serial.

In urma succesului acestui serial, care este inclus in mod constant in randul celor zece productii cu cele mai mari audiente in Statele Unite, Hugh Laurie a ajuns sa fie considerat unul dintre cei mai sexi barbati din lumea showbiz-ului.



Te-ar putea interesa:
Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Optimism si armonie la Body Mind Spirit Festival
  • Cu toamna in par
  • Make-up trends pentru sezonul rece
  • Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei
  • Umbrele...de toamna
  • Cum sa ai buze frumoase
  • Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna
Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii