Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Revista germana Brigitte foloseste femei obisnuite pentru pictorialele de moda

Luni, 04 Ianuarie 2010
Revista germana Brigitte foloseste femei obisnuite pentru pictorialele de modaRevista germana Brigitte foloseste femei obisnuite pentru paginile sale de moda, dupa ce a renuntat la utilizarea modelelor profesioniste, ca urmare a plangerilor venite din partea cititoarelor sale, informeaza The Independent, in editia online. Dupa ce a renuntat la modelele profesioniste, Brigitte a organizat un concurs pentru a selecta femei obisnuite care sa prezinte moda in pictorialele sale.

Andreas Lebert, editorul revistei, care se distribuie in 700.000 de exemplare pe editie, a anuntat renuntarea la modelele profesioniste in octombrie 2009. Decizia a fost luata dupa ce sute de cititoare au scris redactiei pentru a se plange ca nu exista nicio legatura intre ele si modelele prezente in paginile revistei si pentru a spune ca nu mai vor sa vada "oase".

Lebert a mai spus ca modelele pe care Brigitte le-a utilizat ani de zile pentru pictorialele din paginile sale de moda erau atat de slabe incat editorii trebuiau "sa le ingrase" folosind programul de prelucrare de imagine Photoshop. Revista Brigitte a anuntat, dupa introducerea interdictiei privind utilizarea modelelor, ca pe viitor va apela la "femei normale" care sa fie modele pentru paginile sale de moda, informeaza Mediafax.

"Nu este vorba sa se transforme cineva, deodata, in model. Ele vor renunta pentru un moment la vietile lor obisnuite si vor prezenta moda pentru noi, fiecare in conformitate cu personalitatea sa", a spus Lebert.

Editia din ianuarie a revistei, care a fost pusa in vanzare in Germania in week-end, este prima realizata fara aportul modelelor profesioniste, desi acestea continua sa apara in reclamele publicatiei. Femeile care apar in paginile de moda ale numarului din ianuarie al Brigitte sunt diferite: o profesoara, o receptionista de 32 de ani, o proprietara de restaurant de 28 de ani, o artista de 45 de ani si o studenta de 21 de ani.

Fiecare dintre femeile prezente in paginile de moda s-a bucurat de atentia stilistilor si fotografilor profesionisti, doar detalii minore aratand ca femeile respective nu sunt profesioniste din lumea modei.

Brigitte a lansat campania "femeile normale ca modele" anul trecut si sustine ca in jur de 20.000 de cititoare ale revistei si-au manifestat dorinta de a poza pentru publicatie. Revista a mai mentionat ca femeile normale sunt platite la fel ca si cele profesioniste pentru sedintele foto la care iau parte.

Campania revistei germane a suscitat deja controverse. Astfel, Karl Lagerfeld, guru german al modei, a afirmat ca persoanele care critica modelele slabe sunt "mumii grase mancatoare de chipsuri" si sustine ca majoritatea obiectiilor acestor persoane au ca fundament gelozia.

Te-ar putea interesa:
  • O revista de moda din Germania renunta la modele in favoarea femeilor obisnuite

    Titlul Brigitte, una dintre cele mai populare reviste de moda din Germania, va inlocui definitiv modelele din fotografii cu femei obisnuite, pentru a combate reprezentarea standard a atractivitatii feminine, propagate prin mass media, informeaza platforma The Local.

  • Icoanele trecutului, Sandra Suy pentru revista Rouge

    Moda iconica – Icoanele de stil ale secolului trecut au fost modernizate in ultimul numar al revistei chineze Rouge.Artista Sandra Suy prezinta look -urile vesnic la moda ale starletelor precum Grace Kelly, Marilyn Monroe, Audrey Hepburn si multe altele in ilustratiile sale colorate.

  • Machiaj a la Brigitte Bardot

    Una dintre cele mai cunoscute frantuzoaice ale tuturor timpurilor, Brigitte Bardot a stiut sa se impuna printr-o frumusete nativa bine pusa in valoare. Chipul inocent, ochii mari conturati cu tus si atitudinea senzuala au transformat-o intr-un sex-simbol al anilor '50 - '60.

  • Justin Timberlake a lansat un parfum pentru femei

    Cantaretul american Justin Timberlake a lansat parfumul "Play for Her", creat in colaborare cu brandul Givenchy, care se adreseaza femeilor moderne si "reale", informeaza femalefirst.co.uk.

  • Cosmeticele pentru femei furnizeaza organismului 515 substante chimice zilnic

    Femeile folosesc zilnic, in medie, produse cosmetice pentru fata, corp si par care contin 515 substante chimice potential daunatoare, potrivit unui studiu realizat de o companie care produce deodorante naturale, citat de dailymail.co.uk.

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Optimism si armonie la Body Mind Spirit Festival
  • Cu toamna in par
  • Make-up trends pentru sezonul rece
  • Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei
  • Umbrele...de toamna
  • Cum sa ai buze frumoase
  • Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna
Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii