Duetul italian de designeri D&G lanseaza luna aceasta o noua linie de parfumuri. Aceasta colectie are la baza ideea de farmec individual pe care il are orice femeie. Fiecare aroma va avea un nume propriu, in conformitate cu specificul sau.
De exemplu 6 L-Amoreux va simboliza romantismul. Cei doi designeri
considera ca orice femeie va reusi sa-si regaseasca personalitatea in
produsele nou lansate.
Stefano Gabbana explica: "Denumirile si cifrele de pe sticlutele cu parfum se refera la cartile de ghicit, la Tarot. Cartile Tarot sunt foarte raspandite in tarile Marii Mediteraneene si pun accent pe diferitele aspecte ale individualitatii".
In acelasi timp, colegul sau Domenico Dolce adauga: "Noi am ales cartile cu cele mai intalnite caracteristici, cum ar fi: cuceritor, visator... Fiecare din noi se poate regasi in una din aceste descrieri".
Ca imagine a noilor arome, le vom revedea pe renumitele Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Naomi Campbell. In interviul acordat revistei britanice InStyle, Stefano spune: "Cunoscandu-le ca supermodele, bussiness-women, si nu un ultimul rand femei, cu siguranta detin puterea de a-si schimba imaginea ori de cate ori isi doresc. Personalitatea lor este multipla".
Filmarile campaniei publicitare pentru respectivele parfumuri, la care au participat modelele mai sus mentionate, fotografiate de renumitul Mario Testino, au avut loc in Paris.
Chiar daca, pentru promovarea produsului, Dolce&Gabbana au reusit sa obtina cele mai apreciate supermodele, precum Claudia, Eva, Naomi, designerii afirma ca niciuna dintre ele nu a reprezentat o muza pentru crearea acestor arome.
Domenico a mai adaugat: "In prezent, noi nu avem nicio muza, dar ne plac cu desavarsire femeile cu o frumusete naturala, increzatoare, care experimenteaza si care nu au o atitudine foarte serioasa fata de propria lor persoana".
Stela Irizan
Te-ar putea interesa:
Dolce si Gabbana, acuzati de evaziune fiscalaProcurorii italieni au acuzat casa de moda Dolce&Gabbana ca a omis sa declare venituri de aproximativ 840 milioane de euro (1,2 miliarde de dolari), a anuntat sambata principalul cotidian financiar din Italia, informeaza news.yahoo.com.
Dolce & Gabbana - prezentare "Milan Fashion Week"In perioada 22 -29 septembrie 2007 a avut loc la Milano, unul din cele mai importante
evenimente - "Milan Fashion Week". In cadrul acestui megaspectacol al modei, s-au
prezentat tinute extravagante si moderne, atat pentru sezonul toamna-iarna 2007-2008,
cat si pentru primavara - vara 2008.