Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Tendintele industriei de PR in 2009, analizate in Anuarul Mediafax Media & Advertising

Marti, 28 Aprilie 2009
Tendintele industriei de PR in 2009, analizate in Anuarul Mediafax Media & AdvertisingExtinderea activitatilor de comunicare de criza si reducerea celor de CSR, cresterea portofoliilor de clienti, dar si gestionarea unor bugete mai mici de catre agentiile de PR sunt principalele tendinte din domeniul relatiilor publice analizate in Anuarul Media & Advertising 2009 editat de Mediafax.


Cea de-a noua editie a publicatiei, lansata vineri, 24 aprilie, analizeaza tendintele din media, marketing si comunicare (marcom) in acest an si evalueaza impactul crizei asupra evolutiei pietei de profil.
   
Confom directorilor agentiilor de PR citati in anuar, criza financiara face ca 2009 sa fie un an dificil si pentru acest domeniu, care evolueaza in stransa relatie cu mediul economic, dar, in acelasi timp, ea stimuleaza agentiile sa-si dovedeasca utilitatea pentru clienti.
 
Eliza Rogalski, Managing Partner Rogalski Grigoriu, considera ca "2009 va fi anul PR-ului - companii mult mai decise sa rebugeteze in avantajul PR-ului, agentii mult mai flexibile, o forta de munca poate mai accesibila si poate o profitabilitate mai mare a agentiilor", dar mentioneaza si faptul ca sectorul trebuie sa treaca "proba cash-flow-ului" in acest an.
   
La randul sau, Gabriela Lungu, Managing Partner the Practice, remarca in Anuarul Media & Advertising tendinta de internalizare a serviciilor de PR la clientii mai mici, dublata de una de externalizare in cazul clientilor care renunta la echipe interne numeroase, disparitia unor conturi legate de industrii grav afectate de criza, precum constructiile si imobiliarele, si reducerea activitatilor de CSR. De asemenea, Gabriela Lungu anticipeaza extinderea portofoliilor de clienti concomitent cu gestionarea unor bugete mai mici de catre agentiile de PR, in timp ce Larisa Petrini, Managing Partner Saatchi t Saatchi PR, subliniaza importanta comunicarii de criza in aceasta perioada.
   
Pe langa previziuni despre sectorul relatiilor publice, anuarul editat de Mediafax include analize despre cercetarea de marketing si piata de media in 2008, activitatile de marketing direct, consolidarea business-urilor in advertising, evolutia pietelor de indoor, BtL si productie publicitara, precum si despre strategiile institutiilor de presa si schimbarile de pe piata tv, radio, print si online de anul trecut.
   
Totodata, Anuarul Media & Advertising 2009, structurat in doua sectiuni, Marcom si Media, cuprinde retrospective cu evenimentele importante din industrie din 2008 si o baza de date cu principalele companii din domeniu.  
   
"Fata de editia de anul trecut, Anuarul Media & Advertising 2009 grupeaza materialele din domeniul marketingului, publicitatii si PR-ului intr-o singura sectiune, Marcom, pentru ca si pe piata cele trei discipline sunt abordate ca un mix ce inglobeaza toate elementele care tin de marketarea unui brand, produs sau companii. Mai concis si mai bine structurat, Anuarul Media & Advertising isi pastreaza obiectivul: de a fi agenda de lucru a oamenilor de media si publicitate din Romania", spune Cristina Blanaru, redactor-sef al publicatiei.
   
Anuarul editat de Mediafax, cel mai mare furnizor de informatie generala si de afaceri din Romania, va fi distribuit gratuit catre principalii advertiseri, agentii de publicitate, firme de productie publicitara, companii de PR, mass-media etc.
   
Mediafax este cel mai mare furnizor de informatie generala si de afaceri din Romania. Infiintata in 1991, compania Mediafax face parte din cel mai mare trust media din Romania, MediaPro, si are peste 2.000 de clienti din mass-media, sectorul public si cel de afaceri.

Printre produsele si serviciile Mediafax se numara fluxuri zilnice de stiri si fotografie de presa, inregistrari audio cu declaratii si interviuri in exclusivitate, servicii de monitorizare de presa si de distributie de comunicate de presa, anuare de specialitate, continut multimedia pentru telefonia mobila. Din 2007, Mediafax se adreseaza in mod direct si consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin mediafax.ro.

In 2008, Mediafax a devenit prima agentie de presa din Romania ce si-a exportat modelul de business, odata cu lansarea companiei Mediafax din Cehia.


Te-ar putea interesa:
  • "Mona Lisa" si alte sase portrete pictate de Leonardo da Vinci, analizate de cercetatori

    Celebrul tablou "Mona Lisa" si alte portrete pictate de Leonardo da Vinci le-au dezvaluit oamenilor de stiinta noi secrete, gratie unor analize stiintifice care au revelat compozitia chimica si grosimea fiecarui strat de vopsea, se afirma intr-un studiu citat de AFP.

  • Castiga un Ipad sau un Iphone cu Media-content

    Esti pasionata de moda, frumusete si bineinteles, de scris? Esti mereu la curent cu ultimele tendinte si nici un detaliu nelalocul lui nu iti scapa? Inregistreaza-te pe Media-content pentru a publica articole pe stilfeminin.ro si poti castiga un Ipad sau un Iphone.

  • 25 de filme la NexT 2009

    Un numar de 25 de filme concureaza in cadrul celei de-a treia editii a Festivalului NexT, care va avea loc intre 1 si 5 aprilie, si se va desfasura la Cinemateca Eforie si Cinema Scala din Bucuresti, informeaza organizatorii evenimentului, citati de MEDIAFAX .

  • Programul B - EST IFF 2009

    Luni, 23 martie/ 23rd March19.30 GALA DE DESCHIDERE VICKY CRISTINA BARCELONA/ Woody Allen, USA - Spania, 2008, 96 min.

  • Documentare romanesti la B-EST IFF 2009

    Documentarele "Apocalipsa dupa soferi", de Alexandru Solomon, si "Nunti, muzici si casete video", de Tudor Giurgiu, vor fi proiectate in cadrul unei Seri HBO la festivalul B-EST, care mai cuprinde si o Seara israeliana si o sectiune speciala dedicata filmelor despre romi, informeaza organizatorii.

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Optimism si armonie la Body Mind Spirit Festival
  • Cu toamna in par
  • Make-up trends pentru sezonul rece
  • Nunta completa si luna de miere perfecta la Targul Ghidul Miresei
  • Umbrele...de toamna
  • Cum sa ai buze frumoase
  • Confortabila, chic si versatila: vesta pentru iarna
Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii